Brink Omega eerste deelnemer
Nog voor dat de eerste ideeën uitgewerkt waren kwam Paul den Blanken al op de lijn. “Wij doen mee hoor!” Paul is commercieel directeur van Brink Omega, een grafimediabedrijf gespecialiseerd in grafische nabewerking en direct mail. “De Week van de Grafimedia is voor ons een mooie aanleiding om jong publiek over de vloer te krijgen. Want daar zitten we om te springen.”
“De Week van de Grafimedia is voor ons een mooie aanleiding om jong publiek over de vloer te krijgen. Want daar ziben we om te springen. En niet alleen in de productie, ook op kantoor zoeken we uitbreiding, zoals momenteel een junior accountmanager. Als er straks een jongere bezoeker blijft plakken na die week dan is dat mooi!”
“We zijn al best actief op LinkedIn en Instagram. Laten zien wie we zijn en wat we doen. We maken mooie dingen van papier; dat klinkt beter dan roepen dat je grafische nabewerker bent. Iedereen die hier binnenkomt gaat met inspiratie weg. De uitdaging ligt voor ons dus in het binnen krijgen van geïnteresseerden. Daar is de Week van de Grafimedia een mooi event voor.”
“Wat we precies gaan doen in de Week van de Grafimedia weten we nog niet. Ik ga binnenkort met een collega sparren om ideeën op te doen. We willen sowieso het hele proces laten zien, dus vanaf het creatieve meedenken tot en met het produceren en uitleveren van het eindresultaat. En natuurlijk veel voorbeelden van de mooie producten laten zien die we elke dag maken.”
“In de aanloop gaan we wekelijks updates plaatsen via onze socials. Een goede manier om awareness te creëren. We merken dat onze social media berichten goed gezien worden. Ook door grafimedia collega’s. Hopelijk gaan die ook meedoen en reuring maken. Want de vergrijzing is niet alleen in ons personeelsbestand aanstaande; het is een branche brede uitdaging!”